Fusta trencada L'encuadrament: He volgut captar els trossets de fusta trencats i els seus detalls,podem veure trossos de guix,pedra,pols..
Profunditat de camp: No té produnditat de camp.
La composició: El tema que havia triat és ‘’detalls’’.Petits i insignificants detalls que ningú s’hi fixa. Crec que amb aquesta foto,ho he aconseguit bastant.
El punt de vista, la distància i els plans: Punt de perfil. i pla de detall.
Llum natural,no hi ha cap efecte òptic.
Maó,Fusta i pedra per to arreu.
L’enquadrament: L’he volgut estructurar en tres parts: el maó,la fusta,i finalment les pedretes.Com podem veure tot i que les pedretes tenen el seu ‘’espai’’ per dir-ho d’alguna manera,estan en cada un dels altres.
Profunditat de camp: No té profunditat de camp.
La composició: La composició és maó,fusta i pedra.Com he dit a l’enquadrament,la pedra està a totes dues materies.
El punt de vista, la distància i els plans: Primer pla,i punt de vista d'ocell.
La llum és natural i no té cap efecte òptic.
Vida a la palla
L’enquadrament: He volgut agafar,la palla,el cargol i el cordill.
Profunditat de camp: Podria tenir-ne,ja que només he agafat un tros de tota la palla.
La composició: Com he dit a les altres fotografies,el tema que havia triat és ‘’detalls’’ i això mateix he fet,vaig buscar per tot arreu,i finalment vaig trobar aquests dos detalls que tenia.
El punt de vista, la distància i els plans: Primer pla,pnt frontal.
Llum natural,cap efecte.
Els dos vidres.L’enquadrament: He volgut captar els dos trossets de vidre que restaven al vell vidre que potser hi havia antigament,o potser era doble vidre..no ho sé.
Profunditat de camp: La finestra continuava igual que la habitació de darrera.Té profunditat de camp.
La composició: Continuo amb la sèrie detalls, i aquest és una de les que més m’agraden. Pel fet que els dos trossets de vidre són molt difícils de veure a simple vista,i perquè encara no acabo de saber si és doble vidre,o bé si el van canviar i es van deixar aquests dos
El punt de vista, la distància i els plans: Primer pla,punt de vista contrapicat.
Llum natural i sense cap efecte òptic.
Fulles,i formigóL’enquadrament: He volgut captar el tros de formigó,amb les esquitxades i les fulles a terra.
Profunditat de camp: No en té.
La composició: El formigó esquitxat per (suposadament) ciment i fulles seques a sota.
El punt de vista, la distància i els plans: Primer pla,punt de vista frontal.
Tractament de la llum i els colors: Llum natural.
Efectes òptics: No s'aprecien efectes òptics.
Pintura arrencada
L’enquadrament: He fotografiat la pintura treta de la paret.
Profunditat de camp: Sí,la paret podria seguir tant horitzontalment com verticalment.
La composició: Pintura treta,paret.
El punt de vista, la distància i els plans: Primer pla,punt de vista de perfil.
La llum de la foto és natural i no té cap efecte òptic.
L’enquadrament: He agafat el cel,i els dos edificis.
Profunditat de camp: Molt amplia.
La composició: Els vells edificis i les noves tecnologies.(antena,aire condicionat,noves construccions afegides...)
El punt de vista, la distància i els plans: Pla general, contrapicat.
La llum és natural i no hi ha cap efecte òptic.
No hay comentarios:
Publicar un comentario